Re: debian-multimedia

On 22/11/2007, Peter Karlsson <peter@softwolves.pp.se> wrote:
> Helgi Örn:

> Du hittar paketeringar av win32-codecs och annat som inte finns/kan
> finnas i Debians arkiv. Ett måste om man ska se på film eller liknande
> med Debian.

Ok, det låter ju bra.

> Nej, det gör det nog inte. På www.apt-get.org står inte så mycket mer
> än vilka paket som finns där, men det brukar räcka.

Jag kanske är mera ute efter om denna källa är någorlunda pålitlig och
stabil. När jag kör stable då vill man ju ha den det så långt det går
:)

Jag har kört Ubuntu en del men är lite trött på vissa instabila delar,
och CPU slukandet. Å andra sidan har jag en del favvo programvara som
jag alltid vill ha uppdaterad till den senaste versionen.

/HÖ

--
A: Because people read from top to bottom.
Q: Why is top posting bad?