DI-624 och Firefox/Iceweasel

I den senaste versionen av Iceweasel/Firefox fungerar inte längre
sidan för konfigurationen av trådlöst nät på min DI-624-router. Har
stängt av wlan-funktionen och nu går det inte att starta den
igen.

Javascripttolken gillar inte följande deklaration

Error: syntax error
Source File: http://192.168.0.10/h_wireless.html
Line: 145, Column: 23
Source Code:
	var current_channel = ;

javascript.options.strict är satt till "false". Kan jag göra mer?

Jag har skrivit till Dlinks kundsupport och de svarade bara någonting
i stil med "vi rekommenderar att du använder MS Internet Explorer för
konfigurationen".

Hälsningar
--
Carl-Fredrik Enell (SM2YHP / OH9GNX)

Kaanaanmaantie 6B
FIN-99600 Sodankylä
Finland
URL:	  http://www.is.kiruna.se/~fredrik
Work URL: http://www.sgo.fi/~fredrik
pub  1024D/E3930C6C
Key fingerprint =
6D46 6879 5826 0219 08FC 0F5E 97FD 06D6 E393 0C6C