Re: Om servrar

Tack för snabb respons!

On 19/08/07, Daniel Nylander <info@danielnylander.se> wrote:
> Backup av dokument? Det finns många lösningar för säkerhetskopiering.
> Bacula är en.
>
> http://www.bacula.org/

Egentligen gällde min fråga bara själva e-posthanteringen, har tänkt
använda rsync om det man vill ha backup per automatik från någon av
datorerna, annars gör var och en sin backup manuellt till servern. Men
jag tittar på det här.

> Mitt tips är att köra RT (Request Tracker) för att hantera inkommande
> post. Det är alltså ett "problem ticket"-system som passar utmärkt för
> att hantera olika rapporterade problem.
>
> http://bestpractical.com/rt/

Det här är intressant, detta skall jag titta noga på. Hur är det med
språkstöd för svenska?

/HÖ

--
A: Because people read from top to bottom.