Re: rekommenderad scanner?

On Wed, 2007-08-08 at 09:44 +0200, Michael Olberg wrote:
> Jag letar efter en enkel flatbäddscanner (USB) som funkar bra med Debian (etch).
> Jämför man t.ex. vad Dustin säljer med Sane-projektets lista över supportade
> scanners, så verkar det som om de som finns att köpa har inget stöd, och de som
> har stöd finns inte att köpa längre.

Hej,

Har du kikat på listan över scanners som kommer att stödjas i nästa
version?
http://www.sane-project.org/lists/sane-mfgs-cvs.html

Om du inte hittar något lämpligt där kan du ju alltid fråga på deras
mailinglista. Förhoppningsvis skiljer det väldigt lite mellan olika
modeller och utvecklarna borde ha bra koll på vilka tillverkare det
brukar vara lättast att lägga till stöd för.