Re: Samsungs hemsida

tisdag 17 juli 2007 20:47 skrev Rolf Edlund:
> Klickar jag t.ex på länken "KONTAKT" så kan man välja gruppen det
> gäller, men sen då.. ?
Sett sidan men förstår ej din fråga.

> Försökte hämta hem firmware på
> http://www.samsungodd.com. Då får man först välja språk. Och när jag
> gjorde det, ville den skicka filen "                                " av
> typen .BIN.
Sidan är felkodad på något sätt. Ibland är IE mer feltolerant (eller det finns
IE-specifika kodvariationer) som gör att den kanske fungerar i IE (har du
kollat?). Men det här ser heltokigt ut, så inte att undra på om det fyller
felkonsollen i Firefox. Skriv till webbmastern! Jag tror inte att någon i dag
avsiktligt kodar för enbart EI förutom i två fall: 1) MS självt, eller 2)
okunskap/bekvämlighet. För ingen annan förutom möjligen MS vill väl göra
sidor som inte alla kan läsa?

Tore
--
Tore Ericsson, Tväråmark  http://www.tores.se