Re: Webmail

Hej igen!

Nu undrar jag om det finns något sätt att få evolution och något av
webgränsnitten att dela kontaktlist/adressbok. I evolution finns det
möjlighet att skapa en LDAP-adressbok. Jag har installerat paketet slapd
(en LDAP-server), men har inte lyckats få evolution att ansluta till
den. LDAP verkar ju vara något allmännare, mer som en databas, så det
kanske behövs någon slags adressbok-modul till den först? Är detta rätt
väg och var kan jag få mer info (har inte hittat något på nätet)?

/Pelle