Re: Webmail

Tack för tipsen, dovecot-imapd tog inte alltför lång tid att konfa och
funkar bra ihop med procmail och evolution. Jag väntar ett tag med att
installera ett webbgränsnitt. Jag ville först slippa ha en IMAP-server
som mellan-led för att spara resurser, men dovecot ser inte ut att dra
nån CPU när den inte används, och överaskande nog inte mycket minne
heller (drygt 7 MB), så detta blir bra!

PS. Såg att det finns en patch till procmail för att få den att spotta
mailen direkt till dovecot via en pipe, så att dovecot kan lagra mailen
i sitt eget optimerade format. Ifall ni vill prova, för mig kändes det
inte värt besväret.

/Pelle