Re: Ändra från-adress?

ons 2007-04-18 klockan 11:46 +0200 skrev Ivar Alm:

> [...]

Varför låta e-postservern göra det jobb som e-postklienten ska hantera?
Nu vet jag inte vilken klient du använder men jag antar att den har stöd
för profiler.
Själv använder jag Thunderbird och Evolution som jag har ca 15 olika
adressprofiler inlagda i.

--
Daniel Nylander (CISSP, GCFA, GCUX)
Stockholm, Sweden