Ändra från-adress?

Jag vill kunna skriva om min "From"-adress beroende på till vem jag skickar mailen.

Problemet är att jag vill använda en specifik mailadress då jag
kommunicerar med maillistor och en annan som jag använder "privat". Kan
jag få exim att hantera detta?

Exempel:
Min mailadress är ivar@mindomän. Då jag skickar mail till en specifik
mottagare vill jag att det ska se ut som om jag skickar från
ivar-list@mindomän. Allt för att inte i onödan visa upp min "privata"
mailadress.

Jag har för övrigt satt upp alias för att ta emot mail via de önskade
adresserna.

Jag skickar och tar emot mail med exim4.

//Ivar