Re: Trådlöst PCI-nätverkskort

Tackar för svar. Jag har nu beställt ett D-link DWL G510 i testsyfte, eftersom
det endast kostade 200 kronor. Inte mycket pengar att kasta bort om det
skulle gå åt pipan...

Som Marcus säger så verkar kretsarna skilja sig åt beroende på revision, men
enligt specarna skall kortet vara utrustat med antingen ett ralink 2500 eller
atheros chipset. Båda dessa bör ju då fungera enligt Mats Erik och Oscar.

Tack!

/Henrik