mixmaster mail inte sendt av exim4

Jag använder debian testing (etch).

Har exim4 (Mail Transport Agent) och mixmaster (program till at skicka mail
anonymt) installert.

Allt ser bra ut, och mixmaster ser ut at sende mail ok, och mailen lämner
pool, men ingen mail blir modtaget av slut modtageren.
***

Jag ser i /var/log/exim4/mainlog  bl.a. fölgende error:

"Mailing to remote domains not supported"
***

Jag har kôrt "sudo dpkg-reconfigure exim4-config", og prövat båda smarthost
optionerne.
***

Har googlet i flera dagar, och studert README.debian, och
http://wiki.debian.org/PkgExim4UserFAQ, men inte hittat någon lösning.
Debian Exim4 virker ganske komplicert at lave set-up på.

Ser ud, som om jag har fel set-up i exim4, på något sätt!
***

Här är en kopia av min "update-exim4.conf.conf" setup fil:

# /etc/exim4/update-exim4.conf.conf
#
.
.
# This is a Debian specific file

dc_eximconfig_configtype='smarthost'
dc_other_hostnames='xxxxxo1032.localdomain'
dc_local_interfaces='127.0.0.1'
dc_readhost='xxxxx1032.localdomain'
dc_relay_domains=''
dc_minimaldns='false'
dc_relay_nets=''
dc_smarthost='xxxxxx032.localdomain'
CFILEMODE='644'
dc_use_split_config='false'
dc_hide_mailname='true'
dc_mailname_in_oh='true'
dc_localdelivery='mail_spool'

(Jag har xxx'et ut personlig id's)
***

Har tidigare forsökt i sarge, men samma resultat.
***

Någon som vet?  Tacksam!  :-)