Re: Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

On Wed, Dec 13, 2006 at 03:23:34PM +0100, Erik Sjölund wrote:

> Tack för alla svar!
>
> Kanske kunde någon som fått det att fungera berätta vilken
> User-agent-textsträng
> som då användes. En textsträng som ändå visar att det är Linux som
> används vore förstås att föredra.

Det lustiga är att jag inte pillat alls på sådana saker. Det bara
fungerar...

Fast trycker jag på "Testa din dator" säger den "Tyvärr kan du
inte använda vår tjänst med din konfiguration" (och den skriver
att jag har Mozilla, 1.8.0.7, Linux).

Kanske det fungerar bara för att jag redan har ett certifikat.
Jag kanske får problem nästa gång jag behöver förnya? Vill ej
prova det just nu tror jag. Jag hämtade dock nya certifikat till
mina barns konton ganska nyligen (augusti i år).

/Thomas L