Re: Granskning av versionsfakta för Debian 4.0

Godafton,

Även om jag inte kan bidra med så mycket, vill jag ge dig en
eloge för det hästjobb du lägger ned på översättningar! Du
skriver dessutom lättläst och luftigt, något som är extra
svårt med tekniska texter.

Versionsfakta för uppgraderingen till Debian 4 ligger också
rätt i tiden just nu. Intressant läsning, fast fan vet om
jag vågar köra en dist-upgrade på jobbservern...

--
Robert