Re: Locale-problem i aptitude

ons 2006-10-11 klockan 22:50 +0200 skrev Tore Ericsson:
> provat) är såpass vanligt att det är bäst uttestat. Tror du på det här? Vad
> för någonting kan jag ha fått om bakfoten?
> Tore

Jag har bytt fram och tillbaka mellan encodings en del, även på
Sarge-tiden. Tidigast för två år sedan, senast vi nyår tror jag. Aldrig
behövt installera om p g a det.

Problemen med MS-kompatibilitet tror jag på, men jag upplever dem inte
själv eftersom jag inte har något behov av sådan kompatibilitet.
--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>