Re: debianspegel

> la in --exclude oldstable/ --exclude woody* i anonftpsync, får se om det
> gjort nån skillnad när jobbets körts. Grejjen är väl den att arkivet
> ständigt växer och att .debbarna används av mer än en dist i taget så de
> ligger i pool och har ju inget woody i sitt namn och sånt.
> Kan jag inte lyckas komma på ett bra sätt så får jag nog ta min knackiga
> engelska och fråga på -mirror.
>
> --
> /brother

Ett alternativ vore debmirror, har dock inte provat den.

Hälsningar,
/Karl

PS. Det rãcker att svara till listan, och jag vill inte ha något cc.

Karl Hammar                    Aspö Data               karl@aspodata.se
Lilla Aspö 2340                                                 Nätverk
S-742 94 Östhammar            0173 140 57            Datorer/Utrustning
Sverige                      070 511 97 84        Linux/Unix konsulting