OT: demonstration mot tillslag mot piratbyrån på lördag

Hej!

<off-topic>
Oavsett åsikt om fildelning för privat bruk, så tycker i alla fall jag att
det är ett problem att en organisation (MPAA) som vill tysta ner en ideell
organisation som är kritisk mot upphovsrätt (Piratbyrån) lyckas skicka en
beställning till sin regering som sen utförs av svensk polis. Detta är ett
problem som också skulle kunna drabba gnu.org, kan jag tänka mig.

Hursomhelst demo på lördag 15.00 på Mynttorget Stockholm. Se
http://piratbyran.blogspot.com/
</off-topic>

Per Eric
(inte med i någon av organisationerna. Är miljöpartist själv)
--
^): Per Eric Rosén http://rosnix.net/~per/
/   per@rosnix.net GPG 7A7A BD68 ADC0 01E1 F560 79FD 33D1 1EC3 1EBB 7311