Problem med mailserver (skicka mail)

Hej på er!

Hoppas ni kan hjälpa mig att lösa mitt problem.

Jag kör IMAP och SSL med Exim och Courier. I nätverket och via web
gränssnittet går det utmärkt att skicka och ta emot mail.
Köpte mig en ny telefon i helgen som stöder IMAP och SSL via mail etc så
jag ville testa detta.
Hämta mailen fungerar också helt utmärkt men det går inte skicka.
Följande felmeddelande får jag i /var/log/mail.log och /var/log/mail.info

May 31 09:25:25 DZN imapd-ssl: couriertls: accept: error:14094410:SSL
routines:SSL3_READ_BYTES:sslv3 alert handshake failure

Har sökt på google etc men hittar absolut inget som kan hjälpa mig...

Nån av er som vet vad som är problemet och hur man kan fixa till det?

Tack på förhand,

//Kensy