Re: Fler 2.6-problem (var: Re: Ingen mus med 2.6-kärna)

Hiamal Llanos:

> Kan vara det.  Körde för att tag sedan med en Aten MasterView men tog
> bort den då musen blev rätt sprattig ibland.

Den har fungerat fint hela tiden sedan jag satte in skärmväxeln, det är
bara nu med uppgraderingen till 2.6-kärna och Xorg 6.9 som jag har fått
problem.

> Kolla in följande länkar, de kanske hjälper dig vidare:

Bägge förutsätter att man kopplar musen på USB-porten, medan jag har
den på PS/2 :-/

> Kanske följande länkar kan hjälpa dig med grafikkortet:

Tack, ska se på dem.

> Alternativet skulle vara att uppgradera till etch/testing, om du inte
> redan kör det, och se om saker och ting fungerar bättre.

Det är det jag försöker undvika :-)

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/