Fler 2.6-problem (var: Re: Ingen mus med 2.6-kärna)

Nu har jag fått den att hitta musen, jag lade in "mousedev" i /etc/modules för att se till att den läses in vid start. Jag har även fått igång fglrx (ATIs drivrutin). Tack till alla som kommit med förslag!

Nu har jag lite fler problem:

* Rullhjulet fungerar inte längre. Jag körde "ImPS/2" tidigare, men det fungerar inte, när jag rullar med rullhjulet fladdrar bara muspekaren.

* När jag ser på filmer (DivX/Xvid/etc) i xine får jag en grön kant, det har jag aldrig sett tidigare.

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/