Re: musikspelary för party

On Wed, 12 Apr 2006, Reine Johansson wrote:

> mp3blaster kanske?

Jag hade nog tänkte mig något mer grafiskt. Fast jag provade, och
körde den i gnome-terminal i fullskärmsläge. Men den är inte riktigt
gjord för en datorilliterat allmänhet.

xmms hade kunnat vara ett alternativ om man kunde få upp spellistan i
helskärmsläge, det är nåt sånt jag är ute efter.

--
patrik_wallstrom->foodfight->pawal@blipp.com->+46-733173956