Re: Tid och datum fråga.

Det är troligen inget av de felen. För den hoppar helatiden fram 2
timmar (relativt) föregående uppstart, alltså 2, 4, 6.. osv.

Jag vill minnas att det paketet som apt upgraderade även ändrade
hårvaruklockan i datorns cmos (inte helt säker dock, det kanske var
Windows som gjorde det).

--
Mvh, Per Blomqvist
Web: http://phoohb.shellkonto.se