Re: Mutt konfig

On Thu, Feb 23, 2006 at 03:31:20PM +0100, Ivar Alm wrote:

> Har läst 'man muttrc' och googlat mutt-dokumentation, men ser inte ens
> att det nämns nånstans. Kan någon upplysa mig?

Är det bara för mutt du vill ändra det? Annars kanske det fungerar bra
med umask i ditt shell? Kanske skulle gå att göra en liten wrapper som
sätter masken innan du startar mutt och ställer tillbaka den när du
kommer ut annars.

Fast någon annan kanske har koll på hur man fixar det internt i mutt
istället? :)

--
.oO laban@krakpot.net Oo.