Re: evolution

Jag använder evolution en hel del, och har aldrig haft problem med att
radera kalendrar på det sätt du beskriver. Efter att ha läst ditt mejl
skapade och raderade jag en bara för att kolla, och det gick bra. På min
maskin lagras de under ~/.evolution/calendar. Jag kör visserligen etch
och evolution 2.4 nu, men har kunnat radera kalendrar även när jag körde
sarge.

Vad det än är du har drabbats av verkar alltså inte alla råka ut för
det. Om inte någon annan på listan har råkat ut för samma sak kanske en
bugrapport vore på sin plats.

--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>