Re: RE: Kernel panic - vad göra?

Det är förmodligen /sbin/init från en initrd du tittar på. Boota med
en rescue-cd och titta på initrdfilerna du har. Debian använder cramfs
för sina initrdfiler. mount -o loop dem och se om din lvmkonfig finns
i någon av dem, för du uppdaterade kärnan också antar jag. Eventuellt
har du den äldre kärnan och dess initrd, så försök boota med den.

Hälsningar,
/Karl

Karl Hammar                    Aspö Data               karl@aspodata.se
Lilla Aspö 2340                                                 Nätverk
S-742 94 Östhammar            0173 140 57            Datorer/Utrustning
Sverige                      070 511 97 84        Linux/Unix konsulting