Re: Wanderlust och mbox-formatet, konvertering mbox->mdir

Simon Kagstrom wrote:
Min andra fråga är relaterad till den första. Jag har försökt konvertera mina
mbox-filer till "Maildir"-formatet som stöds i Wanderlust och använt
mb2md-paketet, men jag får bara
Fatal: Source is not an mbox file or a directory!
när jag försöker konvertera en av mina mboxar. Någon som konverterat
mbox->mdir förut?

Japp, jag gjorde det i höstas när jag bytte mailhost. Det var inga problem alls, när man väl fick till rätt parametrar.

--
 |   Janek Hellqvist   |
 | janek@hellqvist.com |