From: Cron Daemon <root@localhost.localdomain>
To: root@localhost.localdomain
Subject: Cron <root@kjell> if [ -x /usr/bin/vnstat ] && [ `ls
/var/lib/vnstat/ | wc -l` -ge 1 ]; then /usr/bin/vnstat -u;
+fi

Requested interface "eth1" not found.
Exiting...

Från början såg cronjobbet ut såhär:
if [ -x /usr/bin/vnstat ] && [ `ls /var/lib/vnstat/ | wc -l` -ge 1 ]; then /usr/bin/vnstat -u;

Men sen början av december har det sett ut såhär:
#0-55/5 * * * * root /usr/bin/vnstat -i ath0 -u

Notera att det är utkommenterat.

Men mailen fortsätter att trilla in... :(

Tips på vart jag ska börja för att hitta vart det bortsprungna
cronjobbet?

Oscar