Re: ctrl+alt+esc fungerar inte i min kde

Wednesday, 18 January 2006 14:54, Niels Larsen wrote:
> Någon som vet, hur man får ctrl+alt+esc funktionen til at fungere i
> kde. Jag har haft den tidigare.

Kontrollera inställningarna för kortkommandon:

Gå till Inställningscentralen, avdelningen Region och handikappstöd,
underavdelningen Snabbtangenter och se till att Alt+Ctrl+Esc är angett
som kortkommando för åtgärden "Terminera fönster".

--
Alexander Nordström
http://lx.n3.net/