Re: Hur får man multimedia at fungera i sarge, på en enkelt sätt?

On Thursday 05 January 2006 15:01, Torbjörn Svensson wrote:
> Hej!

> Vad använder du för fönsterhanterare? KDE? Om du använder KDE så
> högerklickar du på filen och väljer något i stil med "öppna med" och
> välj en annan mediaspelare. Personligen föredrar jag att använda xine.
*********
Jag använder KDE.

Så får jag:

The stream....*.avi use an unsupported codec:
Video codec: Indeo Video 5 (win32) (IV50)
Start playback anyway - yes
och så får jag endast ljud?
..A problem occur while loading a library or a decoder ir50_32.dll

Jag har också problemer med andre windows multimedia filer, som inte vil
spela?

Jag har installerat månge Mozilla multimedia plugins.

Jag ville så gerna have alle multimedia programmer at funke??

:-)