Re: Polypaudio i stället för ESD (var: Gnome startar inte)

fre 2005-10-14 klockan 16:28 +0200 skrev Andreas Ehn:

> Tack för tipset! Nu har jag också bytt till polypaudio, och det fungerar
> bättre. Kan rekommenderas till alla som har problem med ESD.

Men nu ska polypaudio tas bort från Debian:

Vad ska man använda i stället? Eller fungerar ESD bra med ALSA för alla
nuförtiden?

Är det förresten någon som vet hur man får Evolution att skriva raden
som talar om vem man citerar på engelska även om man har svensk locale?

God jul!

Andreas