Re: Torrent-klient

Kan du tänka dig att köra utan gränssnitt så rekommenderar jag Ctorrent. Den har massor av möjligheter och har fungerat problemfritt för mig. Har svårt att tänka mig att den inte skulle vara resurssnål, den är minimal skulle jag tro men ändå klarar den allt jag nånsin velat ställa in, kör den under screen (har jag för mig att det hette) så kan du köra flera instanser.

http://ctorrent.sourceforge.net/

niklas