Gnome fonter

Hej

Efter dom senaste uppgraderingarna jag gjorde i går natt har vissa fonter börjat visas som _mycket_ små - på gränsen till oläsbart. (Bland annat kontaktlistan i Gaim - som jag inte kan hitta några vettiga inställningar för.) Vad kan jag göra för att få dom tillbaks till en "vettig" storlek?

Följande uppgraderades enligt synaptic's "history", jag tror det är nån av dom som ställer till det.

Upgraded the following packages:
gnu-efi (3.0a-4) to 3.0b-1
gpdf (2.8.2-1.3) to 2.10.0-1
libgphoto2-2 (2.1.6-5.2) to 2.1.6-6
libgphoto2-port0 (2.1.6-5.2) to 2.1.6-6
libpango1.0-0 (1.8.2-3) to 1.10.1-2
libpango1.0-common (1.8.2-3) to 1.10.1-2
libspeex1 (1.1.11-1) to 1.1.11.1-1
po-debconf (0.9.0) to 0.9.1

Är det nåt som kan göras? Nån gtk-font som är konstigt inställd?

I Skrivbord -> Inställningar -> Typsnitt har jag ställt in Sans 11 och Monospace 11 och 72 dpi under "detaljer" - men det verkear inte påverka Gaim alls tyvärr.

Vore mycket tacksam för svar.

/Andreas
andreas.ronnquist@gmail.com