Re: [OT] terminalemulator för win

On Mon, Dec 19, 2005 at 03:32:36PM +0100, Henning Ask wrote:

> Kopiera text från putty funkar som i debian, bara markera texten du vill kopiera

Usch så enkelt allt är när man kan det... Som jag har letat i menyer och
förbannat detta när det räckte med att markera lite text, och sen Ctrl+V
i nåt win-program.

Ska ta å kolla in inställningarna om NumLock i den putty jag har på
jobbet imorrn. Kan ju vara så att den av nån anledning är avbockad.
Numlock funkade utan problem nu när jag testade Pytty från hemdatorn.

Tack för hjälpen.

//I