Re: debian dists, exp->unstable?

onsdag 14 december 2005 09:37 skrev debian-user-swedish@niklas.hoglund.pp.se:

> Får du evolution 2.4? Evolution 2.2 buggar med exchange...
>
> Evolution 2.4 i exp, 2.2 i sid...

Ok, jag fick gamla versionen som du.

Det är alltid jobbigt att lösa sådana sker problem med apt, tycker jag. Det
där med prioriteter osv., är kluddigt och svårt att få till det helt rätt.
När jag uppgraderade KDE från testing nyss, så laddade jag helt enkelt ner
alla paketen till ett filbibliotek och installerade med dpkg från där. Jag
tänkte att det går fortare än att lista ut hur man ska få apt att välja rätt
från början.

Karolina