debian dists, exp->unstable?

Hej!

Någon som har ett bra tips till hur jag kan få in en fräsch version av Evolution i sid? Det finns en i 'experimental', men kör jag 'apt-get install evolution/experimental' så är det dependencies på dependencies på dependencies... Att kompilera själv hjälper inte så mycket, samma dependencies.

Finns det något bra kommando för att installera ett paket med alla dependencies från 'experimental' i sid?

Labbat lite med /etc/apt/preferences, men liknande problem. Att hoppa fullt ut till experimental låter (av namnet) farligt ;)

//N