Re: Automatiskt skapa hemkataloger för inloggningar via LDAP

On 2005-11-12, 15:58, Vincent Lönngren wrote:

> Varför inte? Jag måste ha missat något. Var det inte ett lab i Sverige?

Jodå, Ronneby närmare bestämt. Nu är i och för sig ganska många av studenterna
utbytesstudenter, och jag tror bara jag sett folk använda engelsk "locale".

Hur som helst är det ju upp till var och en. Personligen använder jag engelsk
"locale" för att jag ofta inte förstår felmeddelandena på svenska, och att
menyer och liknande får ett ovant utseende. Men som sagt, det är en smaksak.

// Simon