(laptop) 2 skärmar

Hej!

Någon som har en x11 konf för en laptop som har 2 skärmar/olika upplösningar? Förstår inte riktigt hur jag ska få till det med 'kdm'.

Jag skulle vilja ha 2st 'Section Monitor', beroende på upplösning ska den ena eller den andra användas. På så sätt kan jag ha rätt 'DisplaySize' parameter under rätt Monitor. Har sett exempel där man har två olika 'ServerLayout', men i och med att det är kdm som startar X så måste det vara automatiskt.

//N