Pureftpd och Quota

Hej.

Har ett litet problem som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med.

Jag har installerat Pureftpd med Mysql support.

Det hela fungerar jätte bra och Quota fungerar som det ska förutom för ett problem.

Det tillverkas en fil som heter .ftpquota i användarens hemkatalog. I denna fil så läggs filer storlek som laddas upp eller ned.

Ägaren till filen är ftp användaren och fil syns i ftp-programmet. Så om jag har 10 mb quota och fyller det med 9 meg, så

kan jag ta bort filen och då får jag 10 nya mb i quota.

Finns det något sätt i pureftpd att sätta så att filen inte syns eller att användaren inte ska få rättighet till filen.

Har provat att ändra filen till root som ägare men då skrivs inte några förändringar ned.

/Simon