Re: [Fwd: localhost.localdomain fre 2 sep 2005 16.02.02 Security Events]

fre 2005-09-02 klockan 16:17 +0200 skrev Patrik Wallstrom:
> On Fri, 02 Sep 2005, Vincent Lönngren wrote:
>
> Men ... hur vet du att det är ett virus och ingen person? Se till att
> få maskinen eller personen avstängd.

Det vet jag visserligen inte, men vad det än är så har det kommit från
olika IP-nummer varje gång, och ingen ISP har svarat på någon anmälan de
senaste två veckorna. Om det verkligen är en person som försöker ta sig
in så får det väl göra det då, det tar nog rätt så lång tid om de ska
använda ordboksmetoden. Om det är ett virus så siktar det väl troligen
på Windows.

--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>