Re: [Fwd: localhost.localdomain fre 2 sep 2005 16.02.02 Security Events]

Jobbigt, det händer ju cirka 1 gång/dygn. Kan man automatisera
anmälandet på något sätt? Hur dåligt är det att helt enkelt ignorera
det? Om det är ett virus så bryr jag mig ju inte så väldigt mycket om
det.

--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>