Re: Lastbalanserare

Hejsan,
Jag har kört med keepalived på ett antal siter och den fungerar riktigt
bra! Enkel att sätta upp i enkla fall men lite mycke klipp och klistra när
man kör avancerade lösningar med tex flera SSL-siter och många siter till
ett stort kluster. keepalived har även stöd för redundanta lastbalanserare
och kan användas för att enbart vara failover om man är ute efter en sån
lösning.

// Jimmy