Re: Sarge -> stable

> Det är därför man skriver namn och inte version i sources.list, då
> slipper man såna överraskningar

Nu blev jag orolig. Har undrat hur det blir med servern på jobbet när
testing blir stable, vill inte ha en halv dags "downtime" och sitta på
helgen med uppdateringsarbete när detta inträffar. Borde väl förstås ha valt
"stable" från första början, men...

Om jag i sources.list byter ut alla förekomster av "testing" mot "sarge" så
löser sig alltså problemet -- eller vad menas med namn istället för version?
 (Jag blev inget klokare av att läsa man-sidan för sources.list)

--
Robert

--
Weitersagen: GMX DSL-Flatrates mit Tempo-Garantie!
Ab 4,99 Euro/Monat: http://www.gmx.net/de/go/dsl