Re: Mus och KWM switch

On Sun, May 08, 2005 at 10:36:30PM +0200, Patrik Nordlund wrote:

> Startar jag linuxburken så tuggar den igång och gnome startar och
> muspekaren rör sig enligt musens instruktioner. Men byter jag nu till en
> annan maskin med min SOHO switch från Belkin blir musen helt galen när
> jag kommer tillbaka. Muspekaren rör sig med 100px:s hopp näst intill
> slumpmässigt över skärmen.

Tyvärr har jag inget svar på din fråga förutom att som redan
föreslagits, starta om gpm.

Men jag använder själv en KVM (IOGear) och har inga som helst problem.
Jag har kört ett antal olika möss genom den och aldrig upplevt det
fenomen du beskriver. Tycker att det låter som om det är något galet med
din KVM-switch.

	/Anton