Korrekturläsning av flyer

Nu har jag genererat en flyer i svensk och engelsk variant.  Saknades
en mening i slutet av sista stycket förut då jag hade lite problem med
att texten hamnade bakom loggan där. Det problemet verkar dock nu ha
försvunnit (?).

En liten notis till bara; det saknas några TM-tecken på ett par
ställen, de finns med i TeX-koden men av någon anledning dyker dom ej
upp när man genererar PDF:en. Antar att jag saknar några fonter då det
kommer lite varningar när jag kör make. Men detta är jag medveten om,
så kolla mest på hur det ser ut språkmässigt och så vidare.

Flyern: http://krakpot.net/flyer.pdf

--
.oO laban@krakpot.net Oo.