Re: Mutt konfig

On Wed, Apr 13, 2005 at 22:34:31 +0200, Pär Lindén wrote:

> Jag använder (eller hade tänkt använda) fetchmail, postfix och procmail
> och så Mutt då. Hur bär jag mig åt för att få dessa att trivas ihop?
> Konfigureringen av fetchmail har jag egentligen inte haft några problem
> med, tror jag - utan det är de andra som är krångliga.

Det är en trevlig kombination. Jag och många andra använder den. Jag
använder iofs Exim men har många postfix igång.

Kan du precisera lite mer exakt vad du har problem med så skall du se
att jag eller någon annan kan ge dig väldigt bra hjälp.

  /Marcus

--
Marcus Rejås           cellular: +46 70 266 7985              ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult      e-mail:   marcus@rejas.se             ((_/)o o(\_))