FAM/KDE: problem med umount

Hej!

Jag skaffade nyligen en extern hårddisk (usb) som fungerar
utmärkt. För det mesta använder jag enkla fönsterhanterare av typen
windowmaker och fluxbox, men ibland är det trots allt en fördel att
starta KDE. Nu är problemet det att då KDE är igång kan jag inte
umounta den externa disken eftersom famd (File Alteration Monitor)
är aktiv.

Det hjälper inte att stänga alla konqueror-fönster men famd borde ju
förstå att jag inte har några filhanterare eller skrivborsikoner
öppna. Eller har jag missat något?

Hälsningar Carl-Fredrik
Carl-Fredrik Enell (SM2YHP / OH9GNX)

Kaanaanmaantie 6B
FIN-99600 Sodankylä
Finland
URL:	http://www.is.kiruna.se/~fredrik
Alias:	http://cfenell.doesntexist.org
Arbete: http://www.sgo.fi

pub  1024D/E3930C6C 2002-01-29 Carl-Fredrik Enell, IS (Carl-Fredrik Enell, privat) <fredrik@kyla.kiruna.se>
     Key fingerprint = 6D46 6879 5826 0219 08FC  0F5E 97FD 06D6 E393 0C6C