AntiVir --update

Tjena,

hoppas någon eller några kör AntiVir som sin antiviruslösning på burkarna där ute. Jag gör det i alla fall, och det fungerar utmärkt. När AntiVir uppdaterar sig självt (antivir --update) så får den man skriver in i AntiVir's konfigurationsfil ett epostmeddelande om hur det gick. Jag skulle vilja anpassa detta så att jag bara får ett epostmeddelande om AntiVir skulle misslyckas med sin uppdatering och slippa meddelandet om allt har gått bra.

Någon som har några ideér runt detta?

Tack på förhand,

Niclas

(PS - Om det går att lösa med rätt re-direct's i crontab eller med något slags skript/annat skal runt själva processen så fine by me - DS)