Re: Paketeringskväll för Debianister?

Johan Segernäs writes:

> Jag kan tänka mig haka på en sån här grej om det går att få dit någon duktig
> och pedagogisk föreläsare.

Skulle också kunna tänka mig något sådant, har använt debian i 8
år utan att bidra annat än pengar. Det man måste tänka på är att
en sådan här grej nog kräver väldigt mycket förberedelser; Lista
på paket att rikta in sig på - upstream kontakt/info -
debian-signade pgp nycklar - build platformar m.m.

--
Mathias Jansson
Teknik i Media

"All these black people are screwing up my democracy." - Ian Smith