Re: Dualboot

Det ska funka om "menu.lst" stämmer. Googla på grub dualboot windows så
bör du hitta vad windows ska ha i menu.lst för att starta.
Vet inte hur det är med XP, men win9x brukar bara funka om den ligger på
första disken så lägg till någonting i menu.lst som detta

title=Windows XP
rootnoverify (hd0,0)
makeactive
chainloader +1