Dualboot

Hej! Jag råkar ha 2 hårdskivor i just nu, en med Sarge installerat och en med XP installerat. Jag har dock inte tidigare haft plats för båda i datorn, så jag har inte kunnat ha dualboot. Men nu när jag har plats har jag tänkt fixa. Men jag vill helst inte installera om varken Debian eller Windows, så jag tänkte om det går att fixa utan att göra det. Problemet är att jag bara kan boota Windows, har t.o.m Debian-disken som master, men det bootar ändå inte. Någon LiveCD som fixar detta kanske?