Re: Ubuntu

Med din terminologi är Ubuntu ett parallellprojekt, Ubuntu skickar
patchar till Debian. En annan fördel är att AMD64-versionen av ubuntu är
releasad, det är inte Debians AMD64-spår.
Jag kör Ubuntu på min bärbara och den funkar kanon-bra! Allt på maskinen
gick igång, mitt centrino-kort, speedstep, suspend-to-ram, ljud osv osv,
så jag rekomenderar det skarp till arbetsstationer. Nu kör jag även
motsvarigheten till unstable (Hoary), som nog ligger mellan experimental
och unstable, men den har fungerat relativt bra den med, ungefär som
unstable gjorde för 3 år sedan.

// Jimmy